wtorek, 19 lutego 2013

19 of February

Yołeczka ;3


Dziękuję za 600 wyświetleń, wiem że to nie jest dużo, ale ja i tak się jaram. Mam ogromną nadzieję w sercu że będzie jeszcze więcej i cieszę się że niektórych obchodzi co tutaj pisze ;**

Jutro jadę jeszcze raz do Ikei, hahahha :) bo muszę kupić wazon, a tylko tam on się znajduję O.o.
Mam zamiar jutro busem jechać na zakupy. I nie wiem co mam zrobić, bo umówiłam się na spacer i na basen.
Chciała bym jutro sobie kupić buty, i jakąś inną małą drobnostkę, ponieważ mój budżet jest mniejszy po remoncie izby *chlip*

Jestem zdołowana.! Co to jest za pogoda. ?! 
Pójdę na sanki chyba ;33. Wszystkie fajne filmy są już popaczane. I co ja mam teraz robić.? Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to Monopol z tatą ;** 

MAM MAŁY MĘTLIK W GŁOWIE. *chlip* MAM JEDNĄ SPRAWĘ, CHYBA BĘDĘ MUSIAŁA GO ROZWIĄZAĆ (...)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz