czwartek, 21 lutego 2013

21 of February

Hej.

Właśnie wstałam. Czapki nie zamówiłam, załamana Ja. Wczoraj przez przypadek dowiedziałam się, że RUDA BĘDZIE ZAMKNIĘTA PRZEZ TO LATO O.o! Co ja będę robiła w wakacje.?!
Same złe wieści...do tego Ferie się kończą. 

Dzisiaj muszę jechać oddać kurtkę do pralni. Moja mama robiła mini porządki w swoich szafach i znalazła kilka rzeczy, które jej się nie podobały a mi wręcz przeciwnie. Poza tym mam dość Zimy ! Ja chcę wiosnę, święta Wielkiej Nocy i moje urodziny.!
Dziwny zbieg okoliczności. ? Chyba tak, moje urodziny przypadają w dzień kiedy to rocznik 2000 pisze sprawdzian do Gimnazjum. ;33  

Mam dzisiaj średni humor, więc już nie będę was zanudzała. 


Macie tutaj kilka Inspiracji : 

 1. Co powiecie na bordowy.?

Na zimowo :3

A NA KONIEC, WŁOSYY.!






Kończę, idę czytać Hobbita. Kolejna notka będzie wieczorem.


                                               Paczajcie jakie słodziaki ! ♡

1 komentarz: