poniedziałek, 25 lutego 2013

25 of February

Hi. ;3

No, więc tak. 
Dostałam 2 z sesji z maty, zawsze ok, 5 z angielskiego i 3 z maty ze kartkówki. Jest średnio. Zawsze może być lepiej. Teraz pisze wypracowanie z włoskiego, ale mi się nie chcę...
Coś mam napisane, ale nic nie umiem na kartkówkę z godzin, również z włoskiego. -,- 
Nie lubię tego języka zbyt szczególnie, ale jest chyba lepszy niż Ja, jaaa sznela ;) .

Wiecie co.?! 
Czapka jeszcze nie przyszła, załamana ja. *chlip*
Mam nadzieję, że przyjdzie jutro albo we środę. !!! Jutro sprawdzian z polskiego ze Hobbita, hyhy. 
Gdybym go przeczytała, nie no żart. Przeczytałam gdzieś połowę.
DZIĘKUJĘ WAM, ŻE TUTAJ CORAZ WIĘCEJ LUDZI PRZYCHODZI.!!! ;** 
- to takie fajne uczucie, że jednak kogoś zainteresowałam. ❤  
Zamówiłam również ćwieki, będą nowe DIY- czyli do it yourself. ;*

Coś się tutaj rozpisałam, kończę. Może uda mi się coś wieczorem napisać, Miłego ;**






Macie tutaj moją ulubioną piosenkę Jamesa ;**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz