wtorek, 26 lutego 2013

26 of February

Hej.!!!

Mam dobry, humor pomimo treningu -,- 
CZAPKA PRZYSZŁA. ;**
Jest strasznie, fajna.! Idę jutro w niej do szkoły, a teraz pokaże wam ją na dole, Ok. ? :)
Jutro kartkówka z polskiego i z angielskiego. Niby luz, ale i tak jest stres. Dzisiaj nie było ocen, na szczęście kartkówka z włoskiego również, nam przepadła.
Daga dzisiaj była u mnie rano o 6.00. O.o 
Fajnie, że przyszła nie musiałam stać na przystanku sama ;**.

 Możecie, się pośmiać, ale chodzi mi tutaj o czapkę ❤.


A teraz idę pouczyć się z polskiego, a wieczorem nowy sezon Kuby ^^. Poza tym nic się nie dzieje. Najgorszy będzie piątek, i sprawdzian z Fizyki O.o. *chlip*

CZY WY TEŻ...CZEKACIE NA ŚWIĘTA. ?! ;**

 - Cieszy mnie to, że zima powoli od nad odchodzi. W tym tygodniu były same temperatury dodatnie. 

Lece, do jutra. Pa. ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz