środa, 27 lutego 2013

27 of February

Hej.


Jestem chora, i dzisiaj nie poszłam do szkoły. Tata właśnie jechał wykupić leki :(.
Jedynym, faktem jest to, że nie byłam na kartkówkach, które miały być. 
Dzisiaj jest przed ostatni dzień lutego. Strasznie mnie ten fakt cieszy, bo w marcu mamy dużo wolnego. W trzecim miesiącu roku mamy przerwę świąteczną czyli chodzimy do szkoły... około 17 dni do szkoły, potem będzie Kwiecień i MOJE URODZINY. ! Już mam pomysł gdzie je zrobię i kogo zaproszę. 

****


Zima powoli odchodzi...I mam nadzieje, że już nie wróci. 
Lato, wakacje, obóz... ja już chcę Lipiec.! 
Teraz idę się pouczyć na Bio., bo nie wiem czy jutro pójdę do szkoły. 
Myślę, że wieczorem jakaś notka powinna się pojawić, Pa. ;*


To jest to, tego teraz najbardziej potrzebuje - Gorącej herbaty z miodem i drożdżami. ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz