czwartek, 28 lutego 2013

28 of February





Jak tam u was.?

U mnie źle, dalej siedzę w domu, jestę chorowitkię. 

Byłam dzisiaj u lekarza, ja i mój tata jesteśmy na antybiotykach !
Wiecie co jest najgorsze. !? Dzisiaj trening, a ja jestem chora, być możę nie pojadę na turniej O.o.!
Jestem załamana, przygotowywałam się dosyć długo do niego. *CHLIP*.

****

Chciałam wiosnę za oknem, i mam....tylko że jestem chora, zawsze ok -,-.
JA NIE CHCĘ JECHAĆ NA TEN TURNIEJ.! 
Ale nie dlatego, że tam bd tańczyła solówką, tylko dlatego....a zresztą ludzie z mojej grupy wiedzą o co chodzi. ^^

Mamy ostatni dzień lutego, można powiedzieć, że mamy "wiosnę". Będę kończyła, idę dalej leżeć i grać. Pa ;*
 
+ Wciąż czekam na najlepszy dzień mojego życia

++ Jedynym pocieszeniem jest, że za oknem jest pogoda. Ale jest jeden minus, JESTEM CHORA.!!! :(

+++ Za niedługo Święta Wielkiej Nocy.!

++++ Jeszcze kilka dni do urodzin. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz