piątek, 15 marca 2013

15 of March

Hej, hej hej.!

Przepraszam, że tak długo nie pisałam. Ale to nadrobię, muszę ;33 
W szkole dobrze, dostałam dzisiaj dwie 5 z włoskiego, a no i był ten sprawdzian z Geografii...no i pewnie dostanę 1 bo nic nie umiałam ,lol.
A tak to nic nowego, przynajmniej w temacie "szkoła".


              **** 

Jutro jadę z Lilianą do fryzjera. Pokę wam jak wyglądałam przed i po. A no i w niedziele ktoś do mnie przychodzi, ale na razie wam nie powiek kto ;**
Dzisiaj rodzicie idę na koncert a ja jestem sama w domku. Xbox jest dla mnie, hyhy. 
Zima, zima i zima -,-. Już mam ją w głębokim poważaniu, hahahha. 
Ale, podobno ma być już cieplej..podobno -,-. 
Wczoraj uczyłam się chorełki którą wygrali pierwsze miejsce na turnieju, jest świetna! 

A W NIEDZIELĘ SĄ WARSZTATY Z PISKOREM !!!! ;3 


Dzisiaj będzie jeszcze jeden wpis, baj ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz