sobota, 16 marca 2013

16 of March

Sobota mija dobrze. JUTRO PISKOR ;3 !!!
A no i byłam dzisiaj u fryzjera z psem, dam was potem fotkę, bo nie che mi się teraz robić zdjęć.
Dzisiaj dzień był raczej z tych dni, w których leże pod kocykiem i gram sobie ;* 

****

Dzisiaj dodam dużo tematycznych zdjęć. A propo nie wiem co ubrać na Piskora, hahaha. Dobra dość o nim. Jutro wam napisze jak było na jego zajęciach. Gdzieś mam jeszcze stare zdjęcie z nim, hyhy.
Jutro też zapowiada się leniuszkowy dzień, bo po Piskorze nic nie mam.  

****

W jakie kolory lubicie się ubierać. ?
Lubicie łączyć kolorystykę ?
A może nie zważacie no to :) ? 

Moim jest bordowy, odcienie szarości no i czerń. ;3
Nie, nie przepadam za neonem. No dalej teraz możecie mnie dalej hejtować, ale NEONOM mówię nie. Jedynie dodatki.






       Dalej, mamy Bordowy. KOCHAM GO !



                Czerń, skóra
Zieleń, jedna z moich ulubionych ;3


  Teraz to już będzie przesada, ale znalazłam stylówki, które mi przypadły do gustu
To już ostania seria zdjęć -Motywy Kwiatów. 



                  Azteckie.


 Może i za dużo, ale mi się podoba. Mam dla was więcej przygotowanych takich pościków ;*.
A teraz lecę, pa ; *. 
 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz