poniedziałek, 18 marca 2013

18 of March

Dzisiaj rządzi Fiolet, jego różno jakie odcienie oraz motyw zwierzęcy.

****

W szkole, ok nie byłam na basenie, z maty 3. Ale nie będę was zanudzała życiem szkoły. A jeszcze tylko napomknę że już wiem co będę robiła na śniadanie, hahaha. 

****

W tym miesiącu nie dostałam pieniędzy od rodziców, *chlip* ale idą święta Wielkiej Nocy !!  Dzisiaj przychodząc do domu czekała na mnie już mała kuzynka-Karola. Boziu, jaka ona jest słodziutka. Może dam potem jakieś zdjęcia. Ćwiczyłam jeszcze tą chorełkę od Pikora, i powiem wam że nie wychodzi mi to źle. Powiedziała bym, że jest ok. 
Czekamy -przynajmniej ja i Daga- na dzień wagarowicza, czyli pierwszy dzień wiosny. ;3
Czyli w ten czwartek, w ten czwartek :).
Na środę muszę robić moodle, a tak mi się nie chcę. 

Dobra dość smętów, może...inspiracje.?  
 


Motywy. Lubicie.? Ja bardzo. ;3 


Teraz co miesiąc, albo co 2 tygodnie..jeszcze nie wiem będę robiła przegląd tendów. Może, może pojawią się jakieś outfity. 
Teraz końce, hej ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz