sobota, 2 marca 2013

2 of March

Ale pogoda O.o ! 
Rano obudziło mnie słońce, bo nie zasłoniłam rolet. Miło jest wstawać, gdy za oknem jest "zielono" i słonecznie. Humor mi dopisuje, zdrowieje.! 
Byłam na chwile na dworze, pochodziłam sobie z pieskami a potem poszłam do sklepu po ziemniaki i pietrusze. 

****

Dzisiaj moja babcia obchodzi urodziny, więc wszystkiego dobrego. Idziemy na przyjęcie na 18. ;). Będzie cała rodzina ^^

****


Mam od dawna ochotę zrobić wpis o butach, ale o zimowych się już chyba nie opłaca. Więc w najbliższym czasie pojawi się takowa, ale o wiosennych. ;3
Jutro turniej! 
Już ćwiczyłam solówkę , więc niej więcej wiem co będę tańczyła.
 Stres jest.! 
Dobra, lecę. Pa ;**
Ta pogoda zdecydowanie pobudza do życia. ! Ludzie budzimy się  ♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz