środa, 20 marca 2013

20 of March


Teraz jestem już w domu, więc napiszę coś dłuższego. 
No, więc jutro pierwszy dzień zimowiosny, tak że jutro będzie notka specjalna.

****

Co jedliście dzisiaj na śniadanie ? Ja już wam mówiłam. :)
Więc, jutro Iskra i trening z Azją. Może jutro będzie, bo ostatnio jej nie było. Umiem, jużpraktycznie wszystko, ale zawsze mogę coś poprawić. SŁOWA PISKORA ;3.

Prawdopodobnie dzisiaj zamówię sobie koszulę i koszulę. Moje DIY, się popsuło *chlip* i robię od nowa :).

Dzisiaj parę inspiracji z moimi ulubionymi butkami, tak,tak wiem nie podobają wam się ;_;.
Ooo, o jeszcze coś wiecie co.? 
Motywów zespołów w mojej szafie przybędzie. Ogółem zamierzam troszkę zmienić styl, ale tylko troszkę. :)
      Paczcie jaka ładna.! O.o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz