wtorek, 26 marca 2013

26 of March

Drugi dzień rekolekcji, już za nami. A Laura ma w końcu komputer dla siebie. 
Mój tata ma urodziny, więc WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE ;***.
Na szczęście jutro moja mama ma wolne od niepamiętnych czasów. 

Od jutra mamy święta, przynajmniej w moim hausie. Właśnie przyjechałam z treningu i będę sprzątała. Wielkie sprzątanie. Okna umyte. Niesamowite Laura umyła okna! Każdy kto mieszka w Golejowie idzie na mszę na 11.00, więc ja też zamierzam iść z koszyczkiem na tą mszę. 
Mam nadzieję, że spotkam jedną osobę i z nią w końcu porozmawiam, hyhy. Trzymacie kciuki. 

Znalazłam dzisiaj na allegro strasznie śliczną torebkę, ale ma strasznie długą cenę. Niestety, oj niestety nie stać mnie na nią *chlip* 

                                                                   ****

Macie tutaj parę inspiracji, ale takich, które na prawdę inspirują.


A tu dwa Piskory, hahaha. ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz