czwartek, 28 marca 2013

New in.!

Jak tam u was porządki.?? 
U mnie ok. Ogarnęłam wszystko. 
Dzisiaj dzień w domu, może wieczorem jakiś spacer. W sobotę, tak w wielką sobotę odprawiam urodziny dla rodziny, hyhy. 
A no i Laura nie umie oszczędzać, ponieważ już miałam nie złą sumkę i co...? Gówienko, wydałam wczoraj wszystko O.o 

NEW IN.!



Oto moje zakupy ;3
Bransoletki- 34,99.- Stradivarius 
Vansy- 239,99,- HD 
Koszulka Beyoutiful- 20,00.- House 
Koszulka LOVE- 29,99.- Diverse  

Czyli, jesteśmy szczęśliwi bo mamy Vanksiksy ;3 





****

Laura dzisiaj odkryła, że ma talent do ozdabiania jajek ;D


Mi się to nawet podoba. Tak właśnie, będę się sama dowartościowywać. 
Ten króliczek był najbardziej czasochłonny :)
A teraz robię baranka, ale już mi ręce odpadają O.o

                                              Kiedyś, to będzie baranek (...)

PS. No to teraz możecie mnie zacząć hejtować :) O boże, boże Laura ma RÓŻOWE Vansy. Ohhh, straszne. One mi się mają podobać a nie wam. A kupcie sobie ;3 !
 

2 komentarze:

  1. Piękne te Vansiory :3 Ja ostatnio patrzałam na te żółte ale i tak te były lepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz?
    Mnie hejty jakoś zniechęciły, ale i tam mi się jakoś podobają. Przynajmiej nikt takich nie bd miał ;)

    OdpowiedzUsuń