wtorek, 30 kwietnia 2013

30 of April


Wreszcie w domu po dłuuuuuugiej wycieczce. Dużo pochodziliśmy po Krakowie i porobiliśmy (tak jak Laura zapowiadała) 'fajne' foty ;p
Autobusem nawet nie jechało się tak źle. Chyba dwie godziny, czyli bardzo mało w porównaniu do trzydziestu ( O.o ), które prawdopodobnie spędzimy w drodze do Paryża <3 Mamy nadzieję, że zajmiemy dobre miejsca w busie. Taaa... nadzieja matką głupich xdd


Ok, przejdźmy do zdjęć ;3

*Na początku nasz super pojazd od środka xd

*Emm... Z muzeum macie małą rzeźbę konika ^u^

*Spotkaliśmy na rynku w Krakowie (chyba) Gienka Loskę, 'Żywą rzeźbę' i Husara ^w^ <3

+ Kolesia, który wyglądał jak Johnny Depp, ale niestety nie mam zdjęcia ;<

*Były też nteresującie napisy xd ;p

*No i oczywiście koniki :>




poniedziałek, 29 kwietnia 2013

29 of April


Jutro Kraków! 

Kto jedzie ??
Ja i Daga jedziemy, tylko po to, żeby nie być w szkole i porobić dla was jakieś fajne zdjęcia. Mrs. Szpil ma zabawny dzwonek na telefonie tz. 'Twoja stara leczy się u doktora Oetkera'. Gdy to usłyszałam na lekcji padłam na twarz ;) 

Byłam dzisiaj u Dagi, robiliśmy ten nagłówek, ale szczerze mówiąc teraz mi się nie podoba :( Ale, mam zdjęcia już wybrane więc może ja go spróbuję zrobić, właśnie..może.



Te okulary są moimi wymarzonymi, oryginalne są za drogie, ale w H&M są podobne, więc za niedługo będą moje ❤


niedziela, 28 kwietnia 2013

28 of April

Cześć Wam,
dziś jak zwykle w Niedzielę nuda :s. Popracowałam trochę z Figą. Małe skoczki, chyba do 50 cm i dużo ćwiczeń z komendami :) Piesek dobrze wszystko skakał i wykonywał sztuczki.Macie tu małego gifa z nią ;p


We wtorek jedziemy z Laurą do tego muzeum w Krakowie, a więc w tym tygodniu idziemy tylko w poniedziałek do szkoły ^u^ Miejmy nadzieję, że w majowy weekend będzie ładna pogoda. Jak się uda, to porobimy trochę nowych zdjęć i może coś tutaj dodam :) Nie można ciągle zamęczać Was starociami ;p

sobota, 27 kwietnia 2013

27 of April

Cześć. Poza nowym adminem, moimi urodzinami i fajnie spędzonym czasie z Mari, Martyną, Wiki i Dagą to nic się nie zdarzyło. 

Nowym adminem jest, a z resztą już wiecie ;)

Wczoraj odprawiałam urodziny ever! Serio strasznie mi się podobały. Nie wiem jak dziewczyną było, ale myślę, że nie było tak źle :) 

Przy tym ognisku opaliłam się po twarzy O.o
Nie mogę dodawać zdjęć, bo one mi zabroniły ;c , ale dodam to zdjęcie co jest już na feacebooku. 

Dziękuję wam za fajną imprezę ❤ 






 

piątek, 26 kwietnia 2013

Nowy admin ;3

Zaskoczę Was... Laura uczyniła mnie drugim adminem tej strony ^v^
Stało się to, bo ona ostatnio ma mniej czasu na pisanie i nie chce, żeby blog stał w miejscu. Cóż... moje wpisy na pewno będą różnić się od tych 'starych', ale mam nadzieję, że je zaakceptujecie xd.

Jeśli dalej nie wiesz kim jestem, na dole notki masz:

wtorek, 23 kwietnia 2013

23 of April

Dzień, wspaniały! 

Te trzy dni wolnego wykorzystam na maksa z Dagą. Dzisiaj rowery, jutro rowery i w czwartek rowery. Ciekawe jak tam poszły testy gimnazjalne mam wielką nadzieję, że dobrze. 
Dzisiaj byliśmy na 'Polnace', na 'Aleji Ujazdowskiej' oraz na ER. Karmiłyśmy Łabędzie ;3
Słowem udany dzień. 

Jeszcze dzisiaj na tańce, i... wolne. Nie byłam na warsztatach z Ryfą, ponieważ byłam torszkę ^^ przeziębiona. Były podobno jeszcze odrabiane z Mateuszem -,- ale jakoś mnie do niego nie ciągnie. 
Pozapraszałam już ludzi na ognisko ;) Będę to odprawiała w piątek, no bo kiedy? Już  wiem, że Agnieszka nie przyjdzie, trochę się na niej zawiodłam, bo specjalnie zaprosiłam dla niej Patrycję. SZKODA! -,- Jestem załamana. 
     #spacer#pies#zabawa#wolne#freetime#jezioro#Grabownia#Figo
 #laura#nocoty?#aleja#Ujazdowska#drzewa#rowery#daga#popołódnie#słońce
 #elektrownia#zalew#łabędzie#chlebtostowy#biedronka#ciepłość#rowery#ER
 #Converse#converse#las#converse#rowery#ER
                #ciepło#jest#dobrze#lody#KAKTUS#love#
      #figo#pies#grabownia#patyk#spacer#rowery#zabawa#kaktusy
                      #czy#te#oczy#mogą#kłamać#?#spacer#grabownia#patykxd#

#mlach#mlach#
  


A no i! Teraz bym zapomniała, przyszła w końcu ta koszula. Z tej strony jestem zadowolona, ale i tak allegrowicz zasługuję na NEGATYWNĄ opinię. (przynajmniej z mojej strony) no bo co? trzy tygodnie to o wiele za dużo ^^



poniedziałek, 22 kwietnia 2013

22 of April

Witajcie. 

Przerwa spowodowana barkiem wolnego czasu. Jutro w środę i czwartek nie idziemy do szkoły. Cieszymy się, ale muszę przeczytać zemstę do piątku O.o 
Z nauką luzik, bo za niedługo Paryż-Francja, a potem kilka dni do wakacji. Jutro z Dagą wybieramy się na rowery. Na 'polankę', czyli na pole żyta.
Mam trzy dni wolnego, więc napisze i postaram się coś dłuższego dodać.
Wszystkie zdjęcia przerobione w 'Istagramie'

sobota, 20 kwietnia 2013

20 of April

*Cała sobota na sprzątaniu. Nie mam nawet chwili czasu żeby coś napisać. Nie będę was przepraszała, ale obowiązki mnie pochłonęły do końca, więc jutro albo jeszcze dzisiaj wieczorem będzie ta notka:). Piszę to na bardzo szybko, ale chciała bym wam pokazać kilka zdjęć z dzisiaj i kolorystykę moich 'rajtuz' i 'spodni'. Mam więcej zdjęć, ale trzeba będzie je obrobić zanim je tu ukażę. 
Jaką macie kolorystykę swojej garderoby.?   
U mnie dominują raczej kolory khaki, odcienie szarości i i różne wzorzyste rzeczy ;)


To ja idę dalej sprzątać i przy tym obżerać się żelkami ;)








Na zdjęciach widzicie kolekcje spodni i moich rajtuz ;). Piszcie w komentarzach jakie u was kolory dominują :) ?

A no i zauważyliście, że te żeli są takie same jak ta bluza z firmy właśnie tej.

piątek, 19 kwietnia 2013

19 of April

Weekend.? Ahhhh tak weekend, w końcu mamy weekend. Widzę same plusy :). Jedynym minusem jest, że nie mam telefonu. Nie mam jak się skontaktować z Dagą, więc jak to czytasz to już wiesz czemu nie napisałam. 

Zaskoczeniem jest to, że w Kwietniu idziemy tylko 3 dni ;o. 

No... patrzycie na 'Zmierzch'? :) 

Mam pytanie. MACIE 'ISTAGRAMA' ?? Jeżeli tak, to podawajcie linki. 

O, o, ooo właśnie kto z blogowiczów idzie na żużel? JA TAK.! Uwielbiam tą atmosferę panującą na stadionie!

*Mam kilka zdjęć z tego tygodnia :) 

Ohh, ahh ale my mamy piękne włosy ;*
Miasto i pizza z Dagą, zawsze spoko ;3
Wiedzieliście, że to jest widok z okna z mojej kuchni? :D
Czego chcieć więcej? Pies i świeże powietrze :)
#Poranek#kiss#kiss#dziubek#światło#prześwit#
#Rybniczek#KFC#wczoraj#b-smart :)#słońce#


czwartek, 18 kwietnia 2013

18 of April

Znów ten bezsensowny początek
'Przepraszam, że tak długo nie pisałam' albo 'obiecuje nadrobić te dni, w których nie pisałam' monotonia, nie dziękuję.  Ja zacznę tak jakby nigdy nic :).

W szkole okej, były dni otwarte i mieliśmy na 12.00, fajnie, fajnie. Chciałam oprowadzać naszą podstawówkę, ale trzecie klasy tylko chodziły, a szkoda. 
Na iskrze okej, w sobotę są niby odrabiane (nawet nie wiem z kim ^^) wystarczy mi wiadomość, że są z Mateuszem, więc trzy razy nie dziękujemy. 

Jestem na maksa zmęczona, więc do jutra -,-  





wtorek, 16 kwietnia 2013

16 of April

Szybka notka, dlatego że gdyż mam za chwilkę trening (a tak mi się nie chce) no, ale cóż jak coś robić to porządnie. Dzisiaj doszłam do wniosku, że Mrs. Szpila nas nie lubi (nas czyt. Daga i Laura). Mniejsza z tym. Mam do przeczytania Zemstę, ale nie mam czasu. Zostało zaledwie kilka dni o.O
Mam nadzieję, że streszczenie mi wystarczy. Mam nadzieje (...) 

Dosyć smutków, otworzyli wczoraj 'orlik'. Więc w szkole zrobiło się jakby fajniej nie narzekam, ale jest teraz o niebo lepiej. Będę kończyła, bo czas nagli. Jutro albo w czwartek zdam relacje z sprawdzianu z Biologi i postaram się coś dłuższego napisać.


A pro po możecie odpowiedzieć w komentarzach na pytanie, które brzmi następująco.
'Czy ja mam długie włosy?' 
Chciała bym poznać wasze opinie i refleksje. Z góry dziękuję ;*

niedziela, 14 kwietnia 2013

14 of April + Kwietniowe (i ostatnie w tym miesiącu;) NEW IN.!

Poczułam wiosnę, ahhh jak dzisiaj było cieplutko. Fajnie, fajnie. Dzisiejszy dzień spędzony z rodzicami w 'Silezji' :) to nie były jakieś zakupy wielkie, ale zawsze coś. To co sobie kupiłam czyli Kwietniowe 'NEW IN' pokażę wam na dole. 
Wieczór przed TV bo leci żużel, a ja go uwielbiam! Myślicie sobie, dziewczyna i żużel? Hyyyym.. no tak, tak :) 

Dzisiaj miałam iść na rowery z Dagą, ale niestety nie doszło do tego faktu. Byłam praktycznie cały czas poza domem. Przepraszam :(, ale w tygodniu musimy iść, bo ma myć ciepło ^^.

Poza tym to nic się nie dzieje. A no! no właśnie ta koszula w paski dalej nie przyszła -,- daje temu allegrowiczowi jeszcze dwa dni! jeżeli nie pośle to będzie źle. Najgorsze jest, że już zapłaciłam *chlip*. 

A wczoraj było się na mieście z dagą i spotkało się Kingę, Martynę, Rygla xd, jakieś dwie laski z podstawówki, Ole i jej chłopaka :). A i widzieliśmy śpiącą babkę pod Pizza Hut o.O ona była straszna. 
Więc do jutra kolejny tydzień nauki i sprawdzian z Biologii, ajjj.










Spodnie- H&M- 39.99.- 
Miętowa koszula -Diverse- 79.99.-
Pierścionek- House- 9.99.- 
Nakładki na kołnierzyk- C&A-17.90,-
Naszyjnik-C&A- 29.99,-
Druga miętowa koszula- Staroć z szafy- 0,-(trzy ostatnie zdjęcia)