piątek, 12 kwietnia 2013

12 of April

Ale pogoda.! Byłam dzisiaj na rowerach, a teraz przed kompem. Jutro prawdopodobnie jadę z Dagą na 'miasto' czyli pizza, i zakupy. 
Ta koszula w pasy jeszcze nie przyszła, jestem załamana. Ta w krzyże już przyszła bodajże w środe, a ta co mi na niej najbardziej zależało oczywiście nie przyszła. 
Ten weekend mam cały zaplanowany już od dawna, jutro jeszcze będę musiała pouczyć się już z Biologii bo mamy sprawdzian, oj oj ;(.  

Moja mama zaczęła szukać wakacji, bo oprócz 'samerowego dens kampu' jedziemy za granicę.  Jak na razie Chorwacja- Gradack (w to samo miejsce gdzie dwa lata temu) albo Włochy-Mediolan. 

My tu o wakacjach a po drodze jeszcze szkoła, Paryż, Kraków i wiele innych 'spraw'.  

No, więc miłego weekendu.! 


Miłego ;**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz