niedziela, 14 kwietnia 2013

14 of April + Kwietniowe (i ostatnie w tym miesiącu;) NEW IN.!

Poczułam wiosnę, ahhh jak dzisiaj było cieplutko. Fajnie, fajnie. Dzisiejszy dzień spędzony z rodzicami w 'Silezji' :) to nie były jakieś zakupy wielkie, ale zawsze coś. To co sobie kupiłam czyli Kwietniowe 'NEW IN' pokażę wam na dole. 
Wieczór przed TV bo leci żużel, a ja go uwielbiam! Myślicie sobie, dziewczyna i żużel? Hyyyym.. no tak, tak :) 

Dzisiaj miałam iść na rowery z Dagą, ale niestety nie doszło do tego faktu. Byłam praktycznie cały czas poza domem. Przepraszam :(, ale w tygodniu musimy iść, bo ma myć ciepło ^^.

Poza tym to nic się nie dzieje. A no! no właśnie ta koszula w paski dalej nie przyszła -,- daje temu allegrowiczowi jeszcze dwa dni! jeżeli nie pośle to będzie źle. Najgorsze jest, że już zapłaciłam *chlip*. 

A wczoraj było się na mieście z dagą i spotkało się Kingę, Martynę, Rygla xd, jakieś dwie laski z podstawówki, Ole i jej chłopaka :). A i widzieliśmy śpiącą babkę pod Pizza Hut o.O ona była straszna. 
Więc do jutra kolejny tydzień nauki i sprawdzian z Biologii, ajjj.










Spodnie- H&M- 39.99.- 
Miętowa koszula -Diverse- 79.99.-
Pierścionek- House- 9.99.- 
Nakładki na kołnierzyk- C&A-17.90,-
Naszyjnik-C&A- 29.99,-
Druga miętowa koszula- Staroć z szafy- 0,-(trzy ostatnie zdjęcia) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz