wtorek, 16 kwietnia 2013

16 of April

Szybka notka, dlatego że gdyż mam za chwilkę trening (a tak mi się nie chce) no, ale cóż jak coś robić to porządnie. Dzisiaj doszłam do wniosku, że Mrs. Szpila nas nie lubi (nas czyt. Daga i Laura). Mniejsza z tym. Mam do przeczytania Zemstę, ale nie mam czasu. Zostało zaledwie kilka dni o.O
Mam nadzieję, że streszczenie mi wystarczy. Mam nadzieje (...) 

Dosyć smutków, otworzyli wczoraj 'orlik'. Więc w szkole zrobiło się jakby fajniej nie narzekam, ale jest teraz o niebo lepiej. Będę kończyła, bo czas nagli. Jutro albo w czwartek zdam relacje z sprawdzianu z Biologi i postaram się coś dłuższego napisać.


A pro po możecie odpowiedzieć w komentarzach na pytanie, które brzmi następująco.
'Czy ja mam długie włosy?' 
Chciała bym poznać wasze opinie i refleksje. Z góry dziękuję ;*

2 komentarze:

  1. Masz śliczne, długie włosy i nawet nie zaprzeczaj ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omomom, może nie mam krótkich, ale nie mam długich :))

      Usuń