piątek, 19 kwietnia 2013

19 of April

Weekend.? Ahhhh tak weekend, w końcu mamy weekend. Widzę same plusy :). Jedynym minusem jest, że nie mam telefonu. Nie mam jak się skontaktować z Dagą, więc jak to czytasz to już wiesz czemu nie napisałam. 

Zaskoczeniem jest to, że w Kwietniu idziemy tylko 3 dni ;o. 

No... patrzycie na 'Zmierzch'? :) 

Mam pytanie. MACIE 'ISTAGRAMA' ?? Jeżeli tak, to podawajcie linki. 

O, o, ooo właśnie kto z blogowiczów idzie na żużel? JA TAK.! Uwielbiam tą atmosferę panującą na stadionie!

*Mam kilka zdjęć z tego tygodnia :) 

Ohh, ahh ale my mamy piękne włosy ;*
Miasto i pizza z Dagą, zawsze spoko ;3
Wiedzieliście, że to jest widok z okna z mojej kuchni? :D
Czego chcieć więcej? Pies i świeże powietrze :)
#Poranek#kiss#kiss#dziubek#światło#prześwit#
#Rybniczek#KFC#wczoraj#b-smart :)#słońce#


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz