sobota, 20 kwietnia 2013

20 of April

*Cała sobota na sprzątaniu. Nie mam nawet chwili czasu żeby coś napisać. Nie będę was przepraszała, ale obowiązki mnie pochłonęły do końca, więc jutro albo jeszcze dzisiaj wieczorem będzie ta notka:). Piszę to na bardzo szybko, ale chciała bym wam pokazać kilka zdjęć z dzisiaj i kolorystykę moich 'rajtuz' i 'spodni'. Mam więcej zdjęć, ale trzeba będzie je obrobić zanim je tu ukażę. 
Jaką macie kolorystykę swojej garderoby.?   
U mnie dominują raczej kolory khaki, odcienie szarości i i różne wzorzyste rzeczy ;)


To ja idę dalej sprzątać i przy tym obżerać się żelkami ;)








Na zdjęciach widzicie kolekcje spodni i moich rajtuz ;). Piszcie w komentarzach jakie u was kolory dominują :) ?

A no i zauważyliście, że te żeli są takie same jak ta bluza z firmy właśnie tej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz