wtorek, 23 kwietnia 2013

23 of April

Dzień, wspaniały! 

Te trzy dni wolnego wykorzystam na maksa z Dagą. Dzisiaj rowery, jutro rowery i w czwartek rowery. Ciekawe jak tam poszły testy gimnazjalne mam wielką nadzieję, że dobrze. 
Dzisiaj byliśmy na 'Polnace', na 'Aleji Ujazdowskiej' oraz na ER. Karmiłyśmy Łabędzie ;3
Słowem udany dzień. 

Jeszcze dzisiaj na tańce, i... wolne. Nie byłam na warsztatach z Ryfą, ponieważ byłam torszkę ^^ przeziębiona. Były podobno jeszcze odrabiane z Mateuszem -,- ale jakoś mnie do niego nie ciągnie. 
Pozapraszałam już ludzi na ognisko ;) Będę to odprawiała w piątek, no bo kiedy? Już  wiem, że Agnieszka nie przyjdzie, trochę się na niej zawiodłam, bo specjalnie zaprosiłam dla niej Patrycję. SZKODA! -,- Jestem załamana. 
     #spacer#pies#zabawa#wolne#freetime#jezioro#Grabownia#Figo
 #laura#nocoty?#aleja#Ujazdowska#drzewa#rowery#daga#popołódnie#słońce
 #elektrownia#zalew#łabędzie#chlebtostowy#biedronka#ciepłość#rowery#ER
 #Converse#converse#las#converse#rowery#ER
                #ciepło#jest#dobrze#lody#KAKTUS#love#
      #figo#pies#grabownia#patyk#spacer#rowery#zabawa#kaktusy
                      #czy#te#oczy#mogą#kłamać#?#spacer#grabownia#patykxd#

#mlach#mlach#
  


A no i! Teraz bym zapomniała, przyszła w końcu ta koszula. Z tej strony jestem zadowolona, ale i tak allegrowicz zasługuję na NEGATYWNĄ opinię. (przynajmniej z mojej strony) no bo co? trzy tygodnie to o wiele za dużo ^^



2 komentarze: