środa, 3 kwietnia 2013

3 of April + New In

Dzisiaj jestem naładowana pozytywną energię! Chodzę po domu i śpiewam, droczę się z psem, który warczy i mama karze nam się już zamknąć :)
 Ale dawno tu nie pisałam. Więc tak:
dzisiaj byłam znowu z tatą na zakupach i na basenie. Na zakupach kupiłam sobie buty ;), jakie dowiecie się na dole, ale powiem wam, że są nieco stonowane od tych różowych w panterkę. 
W sumie w szkole dobrze. Jutro sprawdzian z Biologi, ajjj słabo. 

No, no to jutro urodziny. Niestety! ale jest śnieg i nie mogę zrobić tego ogniska. Jestem załamana, bo miałam wielką nadzieję. Co by tu...a no oczywiście dzisiaj, gdy szłam na przystanek (oczywiście sama -,-) sypało śniegiem i do tego strasznie zmarzłam ;_;. 

Jutro będzie urodzinowy supermegazajebisty wpis ;*. Teraz kończę i idę pouczyć się biologi i historii. 

Aha, no i czy wy też zauważyliście, że po świętach każdy człowiek ma nowe ciuchy :) ja też to zauważyłam, każdy taki obkupiony, ale nie no fajnie,fajnie. ;**
I co fajnie.? Aaaa, fajne, fajne. Hejty Laura ma CZARNE Vansy!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz