sobota, 6 kwietnia 2013

6 of April





W dzisiejszym poście pokażę Wam moje 'zachcianki' na wiosnę ( o ile ta łaskawie w końcu się pojawi ). Są to rzeczy , które mi się podobają i które chętnie przygarnęłabym do swojej szafy ;)
Uważam ,że robienie takiej listy w moim przypadku to nie tylko post na blogu ale również pewnego rodzaju pomoc czy też 'ochrona' przed nie potrzebie wydanymi pieniędzmi. Każdej z nas zdażyło się kupić coś co potem okazało się nieładne , nie pasujące do innych ubrań albo podobne do ciucha który mamy już w szafie. Mi też się to zdarze i  przyznam że jest niesamowicie irytujące...Dlatego patrząc na taką listę rzeczy które mi się podobają  , łatwiej jest mi przeanalizować czy takiej rzeczy już przypadkiem nie mam albo czy ta na pewno mi się przyda.
Mam nadzieję że post przypadnie Wam go gustu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz