niedziela, 7 kwietnia 2013

7 of April



Jest taki dzień który każdy chciałby spędzić na leżeniu w łóżku , czytaniu , piciu herbaty i słuchaniu dobrej muzyki . Cały dzień w piżamie, bez zbędnego wysiłku. Dla mnie takim dniami są niedziele , każdą chciałabym spędzić w samotności robiąc rzeczy na które nie mam czasu w ciągu tygodnia.

Myślałam nad niewielką zmianą w tematyce bloga. Może będą pojawiać się istagramy, i będę dodawała tylko swoje zdjęcia. Ale to dopiero jak będę miała w zanadrzu te zdjęcia :).

Dzisiaj na allegro znalazłam dwa plecaki. Cena troszkę przeraża, ale do Paryża sobie go kupie. Który lepszy.??

1.

2.



 PS.  Postanowiłam jednak urozmaicić trochę bloga o posty 'o czymś innym'. Wiosną na pewno pokażę Wam swój pokój ponieważ kilka osób już mnie o to prosiło. Chciałam jednak Was zapytać , czy macie może jeszcze jakieś propozycje na posty ? Jakie notki by Was interesowały ?
Piszcie w komentarzach ! :)

 

4 komentarze:

  1. bardziej ujął mnie pierwszy plecak :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ten pierwszy jest chyba lepszy, ale muszę się z tym przespać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No, no chyba pierwszy, ale pierwszy jest zdecydowanie droższy ;c.

      Usuń