poniedziałek, 8 kwietnia 2013

8 of April + NEW IN.!

No, zaczynamy kolejny tydzień. Mamy poniedziałek a po dzisiejszej kartkówce z maty, już mi się wszystkiego odechciało. Ale! jutro w końcu się wyśpię, bo mamy na 9.20. 

Wylegiwanie się na słońcu , kąpiele w jeziorze , pływanie motorówką , czytanie książek i ogólnie mówiąc słodkie lenistwo to to czego mi brakuje. Dzisiaj było o niebo cieplej niż w ostatnich daniach. Można powiedzieć, że już mam datę ogniska, więc spoko. 

Zamówiłam wczoraj koszulę- mgiełkę w krzyże i w paski, a dzisiaj ten plecak. Niestety, no noo...stety ten drugi, bo ten pierwszy był za drogi (340 zł to zdecydowanie za dużo, jak na plecak o.O), więc zamówiłam ten z vansa. Pogoda, coraz lepsza, więc i humory nawet dopisują. 

Jutro trening, i oddaje umowę na obóz.! Boż, nie mogę się już doczekać. Żaneta ty jedziesz.?? Oddałaś już umowę :) ?.

Jeden anonimek prosił na asku, żeby dodać notkę na temat butów. A, wiesz co.? Postaram się takową dodać :). 


Zamówiłam tą ostatnią
1. Koszula w paski-allegro- 40,- z przesyłką  

2.Koszula- allegro- Krzyże 80 ,- z przesyłką


Przepraszam za jakość. 

3.Plecak VANS- allegro- 120,- z przesyłką


3 komentarze:

  1. A no, chyba chyba, wzięłam dzisiaj umowę. :3 na 80% jadę.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja jak mi się uda namówić rodziców to jutro oddaję umowę ;3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń