wtorek, 9 kwietnia 2013

9 of March



Dziwnie to czasem bywa z tym całym blogowaniem, bo przychodzi człowiekowi pewien pomysł do głowy, już widzi jego pełną i wspaniałą realizację, aż tu nagle po drodze zatrzymują go przeszkody, których nie udało mu się przewidzieć. Tak było i w moim przypadku, bo miałam już notkę przygotowaną (o tych butach) i dup, nie mam. Chciałam dać zapisz...a dałam nie, dziękuję O.o
Miała być dzisiaj, ale Laura ją usunęła^^ tak, więc będzie jutro. 



'


Lubię wiele rzeczy. Lubię herbatę, lubię budzić się wcześnie rano, lubię śpiewać w kuchni piosenki z bajek Disneya. Lubię też testować mój dobytek. Kiedy pojawia się u mnie nowa torba, buty, spodnie, płaszcz, staram się robić im 'Bezwzględny Test na Przeżycie (nazwa własna). Dzisiaj przyszedł plecak z Vansa, jest dosyć duży ;o, ale co tam. Jutro w nim idę do szkoły i bd test ;). Jaram się nim ;*




       Dzisiejsza, stylóweczka ;3
     Szalenowekrejzolowe. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz