piątek, 10 maja 2013

10 of May

Nowy dzień, nowy post. 

A więc mamy weekend, zaraz jadę do miasta a potem może na Juwenalia. Jutro na mecz na Wielopole z Wiki i chyba Karoliną a potem hymmm... w sumie nie wiem czy jest liga w tą niedzielę. Dalej zacznę kolejny tydzień (i ostatni) w oczekiwaniu na Francję.  

Ja już powoli będę się pakowała (to jest mój sposób na czas, który jak chcemy żeby szybko leciał to on stoi w miejscu). Mamy (przynajmniej dzisiaj) wspaniałą pogodę. Jutro już tak nie ma być -,-

Poszłam dzisiaj do szkoły w sukience. Myślałam, że będzie gorzej xd. Wiki też miała :) Chyba będę w sukienkach czy w spódniczkach chodziła do szkoły częściej.

Ogólnie dzień zaliczam do udanych, taki luz. Nie było fizyki, nie ćwiczyłam na w-f i były w sumie tylko trzy lekcje: 

-Religia 
-Polski
-Geografia  



 Pewnie już macie dosyć mojego kota, ale obiecuję (przynajmniej spróbuję)  porobić jakieś fajne GIFy własnego autorstwa. 

Ps. Daga pewnie też dzisiaj napiszę to coś wam doda. Może jakiegoś GIFa z Krakowa ?  :)

2 komentarze: