wtorek, 14 maja 2013

14 of May



O boże! Jestem wycieńczona a nie byłam dzisiaj ani na treningu ani na dworze O.o
Na początek powiem wam, że nie mam już o czym pisać. Nie ma tematów, macie jakieś pomysły ?? To proszę piszcie! 

Musze wam znowu to przypomnieć, za 5 dni Paryż. Nie wiem jak wy, ale ja widzę same plusy a (...) nieeeeee-eee jest jeden minus nie będziemy notkować przez tydzień. (Ja nie mam czasu nawet w 'normalnym' tygodniu, ale co tam xd). 
Daga mi ratuje dupę, bo gdyby nie ona to notki by się ukazywało rzadko, nawet bardzo.  

Pytaliście na asku czy będziemy zmieniać ramówkę bloga. Owszem będziemy ale myślę, że dopiero to się stanie po Paryżu czyli gdzieś na początku Czerwca.



Krótka notka, bo krótka- czasu brak. Musicie mi wybaczyć. 
'' Jutro będzie lepiej (...) miejmy nadzieję''


+ macie kilka zdjęć :3


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz