środa, 8 maja 2013

8 of May


Dziwny dzień. 

Taki jakby spokojny, no bo wczoraj kartkówki, sprawdziany a dzisiaj luz. Jedynie kartkówka z Polaka, ale to spoko. Nie było źle.  Po szkole pojechałam do Ochojca coś zjeść, a potem do ogrodów coś kupić babci na urodziny.  

Teraz jestem wolna. W końcu znalazłam czas wolny w tygodniu. Lenie się przed kompem jem zupkę chińską i paczę na 'Uwaga Pirat'. Bawię się i tworze GIFy i się nudzę, o tym marzyłam od dawna, marzyłam o chwili wytchnienia i na spokojnie dodać notkę c;

Tak, więc mamy środę. Jeszcze jutro, piątek i wolne. Potem znów pięć dni roboczych, i coo?? Francja. Ja już odliczam. A wy ;3 ?   


                      *Simon drapie na drapaku ;3
               *Turlamy się c; ?


Nic się więcej u mnie nie dzieje.  
Nie wiem czy jeszcze przed Paryżem jechać na jakieś mini zakupy. Chciała bym, ale nie jestem pewna.
Mam wielką nadzieję, że w weekend będzie cieplej! I można będzie pojechać na rowerach.

A no i znalazłam kilka zdjęć c;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz