środa, 29 maja 2013

Brak czasu na cokolwiek O.o

Nie ma czasu, nie ma czasu, nie ma czasu!  Co ja na to poradzę? No co ja mam poradzić na naukę, tą pogodę i mój nastrój ?! 

Dłuższa przerwa, no cóż raczej byłą nieunikniona! No bo co? Konkurs 'Bezpiecznie i Zdrowo' nadchodzi, cza przypomnieć sobie znaki typu Skrzyżowanie o ruchu okrężnym co to ma być nie można powiedzieć 'Rondo' ?! Mniejsza z tym (...)
Można, więc oficjalnie powiedzieć, że mamy ten wyczekiwany (przynajmniej dla mnie) długi weekend! Zamiar (wstępny) mam taki, że spędzam go z rodzicami a co z tego wyjdzie nie wie nikt. 

Pogoda nie jest zła, ale zawsze może być lepiej. Trzeba mieć nadzieję, trzeba. Nie dużo pozostało do wakacji i do Dnia Dziecka :) Jakieś 20 dni roboczych i mamy wakacje! Też tak czekacie i odliczacie jak ja i Daga xd ? 

Będę kończyć, w ten weekend powinna pojawić się pierwsza notka modowa mojego autorstwa! (Takie są zamiary, nie wiem co z tego wyjdzie). 

* Pytania? KLIK 

* Tumblr   
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz