piątek, 17 maja 2013

Historia z gwoździami 17 of May



Dagmarko trzymaj się! Szkoda, że cie nie było na w-f, gdy lało całe 2 godziny! Musisz to wyleczyć i masz biegać w Paryżu :) 

Odbiegając od tematu Dagi ;3, który dzisiaj dominuję ^^ chciałam wam przypomnieć, że  jeszcze jutro i Francja. 
Już się pakuję dałam mamie ubrania do parania i teraz idę na dwór, na spacer. Wy się pakujecie ??
Moja walizka leży na łóżku i są w niej ręczniki, skarpetki, piżama, papcie i kosmetyczka. Jutro pakuję rzeczy z kategorii: 'Ubrania' :)

Jutro będę się z wami żegnała na te sześć dni, Daga pewnie też. Więc jutro też napisze jak mi poszło pakowanie. Do jutra ;*  




Ps. Nie wiecie gdzie mogę takie kupić ?? 


Albo takie! Jeżeli wiecie proszę o kontakt :))
A no i dla tego anonimka na ASKu to ramówka została zmieniona, podoba wam się ?

2 komentarze:

  1. na allegro ostatnio takie oglądałam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie szukałam na allegro, ale nic nie znalazłam :((

      Usuń