piątek, 28 czerwca 2013

HOLIDAYS ☀

Nie wiem od czego zacząć! Nie lubię się rozpisywać bo potem jest nudno i nikt tego nie czyta ;) No, więc zacznę od początku. Mamy HOLIDAYS! Ja osobiście ich nie czuje, ale mam nadzieję, że z czasem i pogodą się w końcu zaciągnę tym letnim powietrzem.
Moje świadectwo nie jest idealne, ale ja jestem zadowolona.
Po akademii klas I musiałam czekać na akademie klas II. Przed godziną wróciłam do domu :)  



 1:Najlepsze | 2:Aga pod parasolką | 3:Fale, loki, koki |



1:"Absolwentki"| 2:jakby ktoś zapomniał jak wyglądam | 3:Robert i Adam. Dostali promocję do drugiej klasy | 4:Mam świadectwo!+ kolejna dziwna mina |

1:Margaritta| 2:Simon mina typu Kotek ze Shrek'a | 3:Arbuz truskawki i czereśnie. Yahmy! | 4:Świadectwo. Promocja do drugiej kasy :3 |


Summer'owy Look! 

 Wczoraj zrobiłam sobie Ombre. Mam jasne włosy, więc nie mam tego mocno widocznego. Chociaż, dla mnie efekt jest zadowalający bo nie ma teraz żadnych śladów poprzedniego różowego ombre XD.



                     Przed               Po

 Wiem również, że chcielibyście listę Must Have. Nie jestem przekonana do przygotowania takiej a nie innej listy, ale niebawem powinna się pojawić. Może inaczej, pomyślę nad rzeczami, które się tam powinny znaleźć. Nic nie obiecuję! 
Do zobaczenia niebawem, w pierwszej letniej notce ♥ 

+ Notka typowo Instagram'owa, ale nie! Nie mam Instagrama :) Jakoś mnie to nie bawi. Gdybym miała te zdjęcia dodawać osobno, to zajęło mi by to co najmniej jedną stronę! a to też potem nie jest fajne. Myślę, że takie notki będą się pojawiały tylko wtedy, gdy będziemy miały dużą ilość zdjęć.

środa, 26 czerwca 2013

Ciro ❉

Podoba Wam się nowa ramówka bloga? Zmienione zostały: nagłówek, favikona, kolorki zakładek itd. Muzykę jednak wywaliłyśmy, bo Laura uznała, że jest dziecinna xd Nowy nagłówek robiłam chyba z godzinę O.o Mam nadzieję, że jest całkiem oryginalny i że Wam się spodoba :)


Wczoraj i dziś nie poszłam do szkoły. Jutro na pewno na mszy już będę, no i oczywiście w Piątek na rozdaniu świadectw :)
Co dzisiaj jeszcze nowego? Nowy kot! Ostatni uciekł jakiś miesiąc temu, a babcia potrzebuje kociaka do piwnicy, żeby łapał myszy ;3 W sumie, to ten nowy dużo nie różni się wyglądem od poprzedniego. Cały czarny, z białym brzuchem i łapkami. Nazwaliśmy go Ciro (czyt. Siro)❉
Będzie spał na razie w piwnicy, a jak podrośnie to zacznie prawdopodobnie wychodzić i szwendać się  po całej wsi. Mam nadzieję, że te wypady nie skończą się ucieczką tak jak ostatnio... Przez taką fatalną pogodę prawie żądne światło nie wpada do podziemi i zdjęcia musiałam mu robić z lampą błyskową :< Maluszek wyszedł na nich na szczęście całkiem słodko :)


+ Wygrałam dwa darmowe Big Milki ^v^

poniedziałek, 24 czerwca 2013

To czego nie wiecie! ❤

Hej wam!

Kinga ostatnio mnie otagowała, więc muszę wam napisać kilka faktów o mnie i moim życiu :))
Myślę, że taki rodzaj notki przypadnie wam do gustu!

1. Nazywam się Laura Weronika Tarkota
2. Tak jak pomysłodawczyni tego wpisu również za każdym razem płaczę przy filmie pt. ''Marley i Ja''

 
3. Nie widziałam da końca żadnej części Harry'ego Pottera ;o 
4. Najlepszą książką jaką przeczytałam była książka pt. ''Wilken''
5. Lubie język Polski 
6. Uwielbiam krewetki 
7. Strasznie boję się szerszeni! 
8. Jestem zdania: ''Ładnej osobie we wszystkim ładnie'' ;)
9. Nienawidzę tańczyć Hause!
10. W przyszłości chciała bym zostać dziennikarką. 
11. Niestety często oceniam po wyglądzie. 
12. Moim marzeniem z dzieciństwa było być żyjącym pod wodą płetwo nurkiem, mieć płetwy zamiast rąk, skrzela zamiast płuc i mieć za przyjaciół ryby. 
13. Nie lubię kukurydzy. 
14. Jadam tylko jeden rodzaj pizzy. Margaritta 



15. Nie lubię  chodzić do kina- wole spacer, zakupy, miasto
16. Mam kota razy Brytyjskiej 



17. Nie gram w Language of legends bo boje się, że wciągnie mnie ta gra tak jak Dominika w Sali Samobójców :)
18. Nie lubię filmów fantastycznych. 
19. Jako dzieciak byłam  fankom ''Władcy Móch''
20. Lubie ludzi, którzy nie lubią mnie. Mam do nich szacunek. 
21. Mam 5 dziurek w uchu.
22. Uwielbiam twórczość Andy'ego Warhola.


23. Byłam przewodniczącą szkoły w podstawówce 
24. Ania Rubik nie jest ładna! przeciwnie jest szpetna. Jakaś słoma na głowie ;) 


25. Nienawidzę chłopaków, którzy uważają że chłopak w rurkach to pedał -,- (czyli praktycznie wszystkich)
26. Pisząc tą listę jechałam autobusem. 
27. Gdy do mnie dzwonisz leci piosenka Seleny Gomez pt. ''Who Says''

 
  
28. Nie chodzę w Martensach dla ''mody'', tylko z powodów leczniczych. 
29. Byłam na koncercie Dody

Chyba więcej nie dam rady wymyślić!

A dzisiaj.

Ogólnie był bardzo luźny dzień. Nie wiem w ogóle po co dzisiaj poszłam do szkoły. Na historii było siedem osób na dwadzieścia siedem ;o
Na kolejnych lekcjach już nas było aż dwunastu! Tak, więc nie idę jutro do szkoły! A potem już z górki środa, kościół i pożegnanie klas 3!

Ps. JUŻ WAM ZAPOWIADAM! KOLEJNA MOJA NOTKA POJAWI SIĘ W PIERWSZY DZIEŃ WAKACJI! 
+ JAKIŚ ANONIMEK PROSIŁ O LISTĘ MUST HAVE! postaram się coś 
wymyślić

piątek, 21 czerwca 2013

Ogień z nieba! ☀

Pewnie was nie zaskoczę, że napisze o pogodzie. Jak już zauważyliście od kilku dni jest cieplej, nawet cieplej cieplej ;) 

Słońce, słońce, słońce ☀...mi tam wcale nie jest ZA gorąco ! Jak doczekaliśmy się słońca, to teraz nie narzekajmy! 
Od dzisiaj mamy formalne lato tzn. Pierwszy dzień kalendarzowego lata! I ja dzisiaj na prawdę poczułam to lato i zbliżające się wakacje :) Nie poszłam dzisiaj do szkoły, bo i tak mam już wystawione oceny z wszystkiego ^^ Szczerze mówiąc myślałam, że będzie gorzej. A co wy robiliście dzisiaj?   

Ps. Jaką macie średnią? Ja mam całe 4,53


Pewnie też zauważyliście, że jest muzyczka ;3 to początek nowej ramówki- letniej ramówki bloga. Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie zadowalający i wam się spodoba. 

Od rana w basenie. No! może nie od rana bo od 11 wcześniej musiałam iść do dentysty ;_; nie lubię tam chodzić. Nie wiem czemu bo... nie mam jakiegoś lęku XD po prostu ten dentysta (ten chłop) mnie przeraża :) To już bardziej boję się ortodonty, bo nie wiem czy zakładanie aparatu boli ;o To taka niepewność (...)  




A w niedzielę mamy Dzień Ojca! Jutro muszę koniecznie pojechać do miasta i kupić coś mojemu tatusiowi :)
Co najgorsze! nie mam żadnego pomysłu na prezent ;/

+ Postaram się jeszcze w tym tygodniu coś napisać, więć luz. Może w niedzielę? Jeżeli wyszło by tak, że nie dam rady to w pierwszy dzień wakacji na pewno! ;*

środa, 19 czerwca 2013

Wycieczka nad zaporę i...

Witajcie w środę ;)
W sobotę czy w niedzielę (nie pamiętam) byłam z mamą, Igorem i Figą we Wielopolu nad zaporą na małym spacerze. Kojarzycie taki mały wodospadzik przy rondzie? Właśnie tam. Przyjeżdżamy tam czasami, bo są tam ładne stawy i las. W weekend było wyjątkowo - Widzieliśmy wydrę/bobra i znaleźliśmy zdechłego kraba/raka, którego zjadały żuki xd Po chwilowym odpoczynku, pojechaliśmy do babci i do domu :)




Oprócz małej wycieczki, w tym tygodniu rozłożyliśmy jeszcze basen :D Jak tylko mam trochę wolnego czasu, to zaraz wskakuję do wody ^^ xd Niżej macie kilka zdjęć mojego brachola w wodzie.



Co jeszcze w tym tygodniu? Aha, jest nowa rybka u nas w domu ^^
Wabi się Barash (czyt. Barasz):

sobota, 15 czerwca 2013

Urodziny ;3

Pewnie nie wiele z Was wie, że w piątek i w sobotę odprawiałam urodziny. Dlaczego dwa dni, wtf?!
A no dlatego, że była nocka ;3 Aga, Mari M. i Laura przyszły do mnie o 16. Zaraz pojechałyśmy do kina na "1000 lat po Ziemi", potem połaziłyśmy po rynku, zobaczyłyśmy tancerki i na pizze znowu do plazy. Jak dla mnie film był świetny :D Jeśli ktoś widział to niech wie, że strasznie podobała mi się ostatnia scena z orłem ;_; 


   

O bodajże 20.31 pojechałyśmy busem do domu. Hah ^u^ Później nagrywałyśmy mini horrory xd, a następnie pooglądałyśmy "Superhero" ^U^ Tak mniej więcej minął pierwszy dzień urodzin.
Drugiego dnia Mari musiała rano wyjść i jak się obudziłyśmy to już jej nie było. Zjadłyśmy śniadanie i wyszłyśmy na spacer, pokarmić konie :D



To były całe moje tegoroczne urodziny. Mam nadzieję, że dziewczynom się podobało i chętnie spotkamy się u mnie znów za rok ^u^


Summer ☀

Weekend. Pogoda. Słońce. Basen. 

Czegoż chcieć więcej? Na to pytanie sobie sami odpowiedzcie! Mi brakuje tylko wakacji, ale cóż w sumie został tylko tydzień ^w^ 

Co robić w tak upalne dni? No nie wiem, nie wiem jak dla was, ale dla mnie rozwiązaniem jest (...) zdecydowanie basem ;3. Wiem, że są Mistrzostwa, więc trzymam kciuki za 'Fanaberię' i za 'No name'. Dacie rade! 
Gdzie jedziecie na wakacje? :) Ja prawdopodobnie do Chorwacji! Nie mogę się już doczekać + muszę kupić nowy strój kąpielowy ☀ Zastanawiam się nad dwoma typowymi plażówkami:  





Oby dwa są z H&M. Proszę! piszcie opinie tz który lepszy ;)  


Co poza tym? Chyba już mamy lato! Dzisiaj poraz pierwszy się opalałam i kąpałam ;3 Uzbierało się dość dużo tych zdjęć, bo dzisiaj nie odłożyłam aparatu na moment 








Poniedziałek i Wtorek. Te dwa dni są zdecydowanie najgorsze. Dlaczego? A to dlatego, że we te dni mam jeszcze poprawki. Moje świadectwo nie jest najlepsze, ale cóż nie będę płakać! Mówi się trudno 
 
A no! Byłam dzisiaj w mieście i kupiłam dwie piękne ramki na zdjęcia!  Wywołałam już sobie zdjęcia z Francji. A teraz muszę jeszcze wywołać sobie kiciusia ^u^ i ładnie oprawić 




środa, 12 czerwca 2013

Tym razem moja choroba : /

Hejo, jak wskazuje sam tytuł, tym razem ja jestem chora. Leżę w domu cały czas i się nudzę : / Boże... nienawidzę być chora. Znaczy się fajnie, że nie chodzi się do szkoły, ale fatalnie że jest tak nudno i wszystko Cię boli, albo jesteś taki słaby, że nie możesz się nawet ruszyć... -,-Aktualnie oglądam jakieś stare odcinki Rodzinki.pl na dwójce. W przeciwieństwie do Laury, moi rodzice nie wypożyczyli mi żadnych filmów ;_; Beznadzieja z tą chorobą... nie można nawet wyjść na konie ani nic.

Poza tym, jestem zła i smutna, iż mam zachowanie bardzo dobre na koniec roku no i że Szpila nie chce mi dać 5, bo uważa, że zrobi mi tym krzywdę O.o



PS. Świetne! ^U^ ↓
http://mocnopomocni.pl/

piątek, 7 czerwca 2013

Turniej ekologiczny ;D

Haha, nasza klasa wygrała ^u^ Jesteśmy najlepszymi... ekologami? ^^^^^^
Fajna zabawa nawet była podczas dzisiejszego konkursu. Najlepsze 'emocje' chyba były przy torze przeszkód no i... na pokazie mody! O ile się nie mylę 1e wygrała wszystkie 5 konkurencji.
Nasza sukienka z puszek wyglądała trochę jak zbroja, a Robert nie umiał chodzić w eko-spodniach, ale co tam... xdd
Oprócz konkursu, chyba nie wydarzyło się dzisiaj nic takiego co można by opisać, więc zamęczę Was relacją z wczorajszego treningu ;p A więc jeździłam wczoraj na Vernecie. Poskakaliśmy trochę i myślę, że coraz lepiej mi to idzie. Trener przynajmniej nie ryczy tak strasznie jak na początku. Jeśli ktoś z koniarzy czyta tego bloga, to pewnie wie o co chodzi :)
W sumie wczorajszy dzień był prawie udany. No właśnie... jest to 'prawie'! Najgorsze przyszło wieczorem. Zajadałam kolację i oglądałam pogodę (xd) i... dowiedziałam się, że niedziela, poniedziałek, wtorek i środa będą jak zwykle mokre ;_; We wtorek ma być najgorzej - burze ;_; Pocieszająca jest sobota, która ma się okazać całkiem słoneczna :D




czwartek, 6 czerwca 2013

Czas wolny :)


 Jak wam wija EKO tydzień? Mi bardzo fajnie, siedzę sobie (już od jakiś dobrych trzech dni) przed  telewizorem i se gram :) 
Lubicie grać w tz. konsole? Bo ja uwielbiam.



Dawno nie oglądałam filmów- bo nie miałam czasu-, więc musiałam to nadrobić!  
Jedynym minusem jest to, że nie było mnie przez prawie cały EKO tydzień ! *chlip* a jutro jest Pokaz Mody a ja muszę jechać do ortodonty ;/ 
Wczoraj oglądałam 'Niemożliwe' i 'Bejbi blues'



Co o nich mogę napisać? Hymmm 'Niemożliwe' jest strasznie wzruszającym filmem i ogólnie mi się podobał (fajnie, że wszyscy przeżyli jednak było to przewidywane). 'Bejbi Blues' to typowo polski film- a ten jest jednym z najgorszym! Nie ma fabuły O.o  

Miałam nadzieję, że jutro już pójdę do szkoły (przynajmniej na ten pokaz) ale cóż nie wyszło ;c dalej biorę lekarstwa!


Wiecie co mnie dzisiaj zaskoczyło?? Śniadanie, które przygotowała mi moja mama ;3 Ale to musiało mieć haczyk! i co... ?? jednak miało! ale to dziwna historia i dosyć długa, a mi się nie chce pisać, więc kiedyś ją wam opowiem xd  


A no koniec dzisiejszego dnia chciała bym się wam pochwalić zdjęciami, które zrobiłam kici xd Mi się podobają- wam już nie koniecznie. Nie jestem uzdolniona, bo nie umiem robić pięknych zdjęć, ale te wyszły nie najgorzej ^^



 Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa kopiowanie jakichkolwiek plików, gifów czy zdjęć zabroniona.