środa, 26 czerwca 2013

Ciro ❉

Podoba Wam się nowa ramówka bloga? Zmienione zostały: nagłówek, favikona, kolorki zakładek itd. Muzykę jednak wywaliłyśmy, bo Laura uznała, że jest dziecinna xd Nowy nagłówek robiłam chyba z godzinę O.o Mam nadzieję, że jest całkiem oryginalny i że Wam się spodoba :)


Wczoraj i dziś nie poszłam do szkoły. Jutro na pewno na mszy już będę, no i oczywiście w Piątek na rozdaniu świadectw :)
Co dzisiaj jeszcze nowego? Nowy kot! Ostatni uciekł jakiś miesiąc temu, a babcia potrzebuje kociaka do piwnicy, żeby łapał myszy ;3 W sumie, to ten nowy dużo nie różni się wyglądem od poprzedniego. Cały czarny, z białym brzuchem i łapkami. Nazwaliśmy go Ciro (czyt. Siro)❉
Będzie spał na razie w piwnicy, a jak podrośnie to zacznie prawdopodobnie wychodzić i szwendać się  po całej wsi. Mam nadzieję, że te wypady nie skończą się ucieczką tak jak ostatnio... Przez taką fatalną pogodę prawie żądne światło nie wpada do podziemi i zdjęcia musiałam mu robić z lampą błyskową :< Maluszek wyszedł na nich na szczęście całkiem słodko :)


+ Wygrałam dwa darmowe Big Milki ^v^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz