czwartek, 6 czerwca 2013

Czas wolny :)


 Jak wam wija EKO tydzień? Mi bardzo fajnie, siedzę sobie (już od jakiś dobrych trzech dni) przed  telewizorem i se gram :) 
Lubicie grać w tz. konsole? Bo ja uwielbiam.



Dawno nie oglądałam filmów- bo nie miałam czasu-, więc musiałam to nadrobić!  
Jedynym minusem jest to, że nie było mnie przez prawie cały EKO tydzień ! *chlip* a jutro jest Pokaz Mody a ja muszę jechać do ortodonty ;/ 
Wczoraj oglądałam 'Niemożliwe' i 'Bejbi blues'



Co o nich mogę napisać? Hymmm 'Niemożliwe' jest strasznie wzruszającym filmem i ogólnie mi się podobał (fajnie, że wszyscy przeżyli jednak było to przewidywane). 'Bejbi Blues' to typowo polski film- a ten jest jednym z najgorszym! Nie ma fabuły O.o  

Miałam nadzieję, że jutro już pójdę do szkoły (przynajmniej na ten pokaz) ale cóż nie wyszło ;c dalej biorę lekarstwa!


Wiecie co mnie dzisiaj zaskoczyło?? Śniadanie, które przygotowała mi moja mama ;3 Ale to musiało mieć haczyk! i co... ?? jednak miało! ale to dziwna historia i dosyć długa, a mi się nie chce pisać, więc kiedyś ją wam opowiem xd  


A no koniec dzisiejszego dnia chciała bym się wam pochwalić zdjęciami, które zrobiłam kici xd Mi się podobają- wam już nie koniecznie. Nie jestem uzdolniona, bo nie umiem robić pięknych zdjęć, ale te wyszły nie najgorzej ^^



 Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa kopiowanie jakichkolwiek plików, gifów czy zdjęć zabroniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz