poniedziałek, 3 czerwca 2013

Długi weekend. Choroba. Cukiernia ;3

No w końcu!  
Mam teraz czas napisać, bo jestem chora. I tak źle i tak niedobrze ;_;

Nie pisałam już bardzo długo, więc napisze wam co robiłam w długi weekend. A no więc: 
W czwartek pojechałam z rodzicami do gór, do Wisły. W tym miejscu zazwyczaj spędzam z mamą i tatą długie weekendy. Mamy tam taką naszą ulubioną cukiernie- 'U Janeczki'   





Mój zestaw to Napoleonka + Cappuccino ;3 

DALEJ. 

Gdy już najedliśmy się słodyczy! ... poszliśmy coś zjeść do szczyrku na 'Biały Krzyż' . Zjedliśmy po oscypku, jakieś zupie i pojechaliśmy do Wisły Malinki. Jak już się domyśliliście się na skocznie im. Adama Małysza ^^



A dzisiaj ... 

Jestem chora. Wyleguje się i pacze na Rozmowy w Toku xd. Wróciłam ze szkoły i pojechałam od razu do lekarza. Pani doktor przepisała mi jakieś tabletki i (już się przekonałam jaki on jest niedobry) syrop ;_; 


Czuje się nie za dobrze, więc musicie się zadowolić ty co macie :) + dziękuję za 7000 wyświetleń, bo nawet nie zwróciłam uwagi :*   

 


                Piosenka na dziś - Same bitch ;_;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz