niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień dziecka i... zobacz niżej ^U^


Cześć! :D
Byłam wczoraj na urodzinach od dziadka, a przedwczoraj na urodzinach u... kolegi (nie wiem jak to nazwać) od mojej cioci.
A! No i wczoraj był oczywiście dzień dziecka! :D Dostaliście coś ciekawego? Ja wzbogaciłam się o kasę, czekoladę, skarpety i książkę "Świat zwierząt" xdd 
Taaa... super książka... ee... no tak, mam pewnie z 3 takie (nawet nie chce mi się ich szukać), no ale co zrobisz, jak babcia wciska xdd


Wczoraj też wróciła z Paryża moja kuzynka Martyna. Byłam już dzisiaj u nich raz, bo chciałam zobaczyć zdjęcia jakie porobiła, lecz niestety spali xd Chyba teraz znowu pójdę sprawdzić czy się obudzili. Mari pewnie była we Francji na tych samych zabytkach co my dwa tygodnie temu, więc ciekami mnie co o nich sądzi, po zobaczeniu na żywo.
Ostatniego wieczoru jeszcze pojechałam do lasu na rowerze porobić Fidze zdjęcia. Według mnie wyszły fenomenalnie! OvO Najlepsze oczywiście w zachodzie słońca ♥ Jestem bardzo zadowolona z tej "sesji". Ktoś chętny na podobną? Przyjmuję zarówno ludzi jak i zwierzęta ♥ ^u^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz