piątek, 28 czerwca 2013

HOLIDAYS ☀

Nie wiem od czego zacząć! Nie lubię się rozpisywać bo potem jest nudno i nikt tego nie czyta ;) No, więc zacznę od początku. Mamy HOLIDAYS! Ja osobiście ich nie czuje, ale mam nadzieję, że z czasem i pogodą się w końcu zaciągnę tym letnim powietrzem.
Moje świadectwo nie jest idealne, ale ja jestem zadowolona.
Po akademii klas I musiałam czekać na akademie klas II. Przed godziną wróciłam do domu :)  



 1:Najlepsze | 2:Aga pod parasolką | 3:Fale, loki, koki |



1:"Absolwentki"| 2:jakby ktoś zapomniał jak wyglądam | 3:Robert i Adam. Dostali promocję do drugiej klasy | 4:Mam świadectwo!+ kolejna dziwna mina |

1:Margaritta| 2:Simon mina typu Kotek ze Shrek'a | 3:Arbuz truskawki i czereśnie. Yahmy! | 4:Świadectwo. Promocja do drugiej kasy :3 |


Summer'owy Look! 

 Wczoraj zrobiłam sobie Ombre. Mam jasne włosy, więc nie mam tego mocno widocznego. Chociaż, dla mnie efekt jest zadowalający bo nie ma teraz żadnych śladów poprzedniego różowego ombre XD.



                     Przed               Po

 Wiem również, że chcielibyście listę Must Have. Nie jestem przekonana do przygotowania takiej a nie innej listy, ale niebawem powinna się pojawić. Może inaczej, pomyślę nad rzeczami, które się tam powinny znaleźć. Nic nie obiecuję! 
Do zobaczenia niebawem, w pierwszej letniej notce ♥ 

+ Notka typowo Instagram'owa, ale nie! Nie mam Instagrama :) Jakoś mnie to nie bawi. Gdybym miała te zdjęcia dodawać osobno, to zajęło mi by to co najmniej jedną stronę! a to też potem nie jest fajne. Myślę, że takie notki będą się pojawiały tylko wtedy, gdy będziemy miały dużą ilość zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz