piątek, 21 czerwca 2013

Ogień z nieba! ☀

Pewnie was nie zaskoczę, że napisze o pogodzie. Jak już zauważyliście od kilku dni jest cieplej, nawet cieplej cieplej ;) 

Słońce, słońce, słońce ☀...mi tam wcale nie jest ZA gorąco ! Jak doczekaliśmy się słońca, to teraz nie narzekajmy! 
Od dzisiaj mamy formalne lato tzn. Pierwszy dzień kalendarzowego lata! I ja dzisiaj na prawdę poczułam to lato i zbliżające się wakacje :) Nie poszłam dzisiaj do szkoły, bo i tak mam już wystawione oceny z wszystkiego ^^ Szczerze mówiąc myślałam, że będzie gorzej. A co wy robiliście dzisiaj?   

Ps. Jaką macie średnią? Ja mam całe 4,53


Pewnie też zauważyliście, że jest muzyczka ;3 to początek nowej ramówki- letniej ramówki bloga. Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie zadowalający i wam się spodoba. 

Od rana w basenie. No! może nie od rana bo od 11 wcześniej musiałam iść do dentysty ;_; nie lubię tam chodzić. Nie wiem czemu bo... nie mam jakiegoś lęku XD po prostu ten dentysta (ten chłop) mnie przeraża :) To już bardziej boję się ortodonty, bo nie wiem czy zakładanie aparatu boli ;o To taka niepewność (...)  




A w niedzielę mamy Dzień Ojca! Jutro muszę koniecznie pojechać do miasta i kupić coś mojemu tatusiowi :)
Co najgorsze! nie mam żadnego pomysłu na prezent ;/

+ Postaram się jeszcze w tym tygodniu coś napisać, więć luz. Może w niedzielę? Jeżeli wyszło by tak, że nie dam rady to w pierwszy dzień wakacji na pewno! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz