sobota, 15 czerwca 2013

Summer ☀

Weekend. Pogoda. Słońce. Basen. 

Czegoż chcieć więcej? Na to pytanie sobie sami odpowiedzcie! Mi brakuje tylko wakacji, ale cóż w sumie został tylko tydzień ^w^ 

Co robić w tak upalne dni? No nie wiem, nie wiem jak dla was, ale dla mnie rozwiązaniem jest (...) zdecydowanie basem ;3. Wiem, że są Mistrzostwa, więc trzymam kciuki za 'Fanaberię' i za 'No name'. Dacie rade! 
Gdzie jedziecie na wakacje? :) Ja prawdopodobnie do Chorwacji! Nie mogę się już doczekać + muszę kupić nowy strój kąpielowy ☀ Zastanawiam się nad dwoma typowymi plażówkami:  





Oby dwa są z H&M. Proszę! piszcie opinie tz który lepszy ;)  


Co poza tym? Chyba już mamy lato! Dzisiaj poraz pierwszy się opalałam i kąpałam ;3 Uzbierało się dość dużo tych zdjęć, bo dzisiaj nie odłożyłam aparatu na moment 








Poniedziałek i Wtorek. Te dwa dni są zdecydowanie najgorsze. Dlaczego? A to dlatego, że we te dni mam jeszcze poprawki. Moje świadectwo nie jest najlepsze, ale cóż nie będę płakać! Mówi się trudno 
 
A no! Byłam dzisiaj w mieście i kupiłam dwie piękne ramki na zdjęcia!  Wywołałam już sobie zdjęcia z Francji. A teraz muszę jeszcze wywołać sobie kiciusia ^u^ i ładnie oprawić 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz