poniedziałek, 24 czerwca 2013

To czego nie wiecie! ❤

Hej wam!

Kinga ostatnio mnie otagowała, więc muszę wam napisać kilka faktów o mnie i moim życiu :))
Myślę, że taki rodzaj notki przypadnie wam do gustu!

1. Nazywam się Laura Weronika Tarkota
2. Tak jak pomysłodawczyni tego wpisu również za każdym razem płaczę przy filmie pt. ''Marley i Ja''

 
3. Nie widziałam da końca żadnej części Harry'ego Pottera ;o 
4. Najlepszą książką jaką przeczytałam była książka pt. ''Wilken''
5. Lubie język Polski 
6. Uwielbiam krewetki 
7. Strasznie boję się szerszeni! 
8. Jestem zdania: ''Ładnej osobie we wszystkim ładnie'' ;)
9. Nienawidzę tańczyć Hause!
10. W przyszłości chciała bym zostać dziennikarką. 
11. Niestety często oceniam po wyglądzie. 
12. Moim marzeniem z dzieciństwa było być żyjącym pod wodą płetwo nurkiem, mieć płetwy zamiast rąk, skrzela zamiast płuc i mieć za przyjaciół ryby. 
13. Nie lubię kukurydzy. 
14. Jadam tylko jeden rodzaj pizzy. Margaritta 



15. Nie lubię  chodzić do kina- wole spacer, zakupy, miasto
16. Mam kota razy Brytyjskiej 



17. Nie gram w Language of legends bo boje się, że wciągnie mnie ta gra tak jak Dominika w Sali Samobójców :)
18. Nie lubię filmów fantastycznych. 
19. Jako dzieciak byłam  fankom ''Władcy Móch''
20. Lubie ludzi, którzy nie lubią mnie. Mam do nich szacunek. 
21. Mam 5 dziurek w uchu.
22. Uwielbiam twórczość Andy'ego Warhola.


23. Byłam przewodniczącą szkoły w podstawówce 
24. Ania Rubik nie jest ładna! przeciwnie jest szpetna. Jakaś słoma na głowie ;) 


25. Nienawidzę chłopaków, którzy uważają że chłopak w rurkach to pedał -,- (czyli praktycznie wszystkich)
26. Pisząc tą listę jechałam autobusem. 
27. Gdy do mnie dzwonisz leci piosenka Seleny Gomez pt. ''Who Says''

 
  
28. Nie chodzę w Martensach dla ''mody'', tylko z powodów leczniczych. 
29. Byłam na koncercie Dody

Chyba więcej nie dam rady wymyślić!

A dzisiaj.

Ogólnie był bardzo luźny dzień. Nie wiem w ogóle po co dzisiaj poszłam do szkoły. Na historii było siedem osób na dwadzieścia siedem ;o
Na kolejnych lekcjach już nas było aż dwunastu! Tak, więc nie idę jutro do szkoły! A potem już z górki środa, kościół i pożegnanie klas 3!

Ps. JUŻ WAM ZAPOWIADAM! KOLEJNA MOJA NOTKA POJAWI SIĘ W PIERWSZY DZIEŃ WAKACJI! 
+ JAKIŚ ANONIMEK PROSIŁ O LISTĘ MUST HAVE! postaram się coś 
wymyślić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz