piątek, 7 czerwca 2013

Turniej ekologiczny ;D

Haha, nasza klasa wygrała ^u^ Jesteśmy najlepszymi... ekologami? ^^^^^^
Fajna zabawa nawet była podczas dzisiejszego konkursu. Najlepsze 'emocje' chyba były przy torze przeszkód no i... na pokazie mody! O ile się nie mylę 1e wygrała wszystkie 5 konkurencji.
Nasza sukienka z puszek wyglądała trochę jak zbroja, a Robert nie umiał chodzić w eko-spodniach, ale co tam... xdd
Oprócz konkursu, chyba nie wydarzyło się dzisiaj nic takiego co można by opisać, więc zamęczę Was relacją z wczorajszego treningu ;p A więc jeździłam wczoraj na Vernecie. Poskakaliśmy trochę i myślę, że coraz lepiej mi to idzie. Trener przynajmniej nie ryczy tak strasznie jak na początku. Jeśli ktoś z koniarzy czyta tego bloga, to pewnie wie o co chodzi :)
W sumie wczorajszy dzień był prawie udany. No właśnie... jest to 'prawie'! Najgorsze przyszło wieczorem. Zajadałam kolację i oglądałam pogodę (xd) i... dowiedziałam się, że niedziela, poniedziałek, wtorek i środa będą jak zwykle mokre ;_; We wtorek ma być najgorzej - burze ;_; Pocieszająca jest sobota, która ma się okazać całkiem słoneczna :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz