sobota, 15 czerwca 2013

Urodziny ;3

Pewnie nie wiele z Was wie, że w piątek i w sobotę odprawiałam urodziny. Dlaczego dwa dni, wtf?!
A no dlatego, że była nocka ;3 Aga, Mari M. i Laura przyszły do mnie o 16. Zaraz pojechałyśmy do kina na "1000 lat po Ziemi", potem połaziłyśmy po rynku, zobaczyłyśmy tancerki i na pizze znowu do plazy. Jak dla mnie film był świetny :D Jeśli ktoś widział to niech wie, że strasznie podobała mi się ostatnia scena z orłem ;_; 


   

O bodajże 20.31 pojechałyśmy busem do domu. Hah ^u^ Później nagrywałyśmy mini horrory xd, a następnie pooglądałyśmy "Superhero" ^U^ Tak mniej więcej minął pierwszy dzień urodzin.
Drugiego dnia Mari musiała rano wyjść i jak się obudziłyśmy to już jej nie było. Zjadłyśmy śniadanie i wyszłyśmy na spacer, pokarmić konie :D



To były całe moje tegoroczne urodziny. Mam nadzieję, że dziewczynom się podobało i chętnie spotkamy się u mnie znów za rok ^u^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz