czwartek, 11 lipca 2013

ENTERTAINMENT

  Za niedługo wyjeżdżam do  Chorwacji, więc nie będę pisała. Spokojnie! Do wyjazdu będę z wami ;* Gdy przyjedzie Daga z Bułgarii to założymy wam tego Instagram'a. A dzisiaj przychodzę do was z nowościami 'na plażę'. W sklepach niby są wyprzedaże, ale i tak te najlepsze rzeczy są drogie. Moje fundusze są bardzo ograniczone w wakacje- staram się kupować te najważniejsze przedmioty. 




  Największe wyprzedaże są zdecydowanie w CARRY. Na niczym konkretnym nie zawiesiłam oka, ale do rąk wpadły mi okulary ze zdjęć. Naprawdę się opłacało bo była 80% obniżka!
  Na sklepowych półkach pojawiły się również nowe kolekcje. Jak dla mnie praktycznie wszystko się powtarza. Nie można znaleźć nic unikatowego! Jedynie co mi wpadło w oko to kolejne kwieciste legginsy. 

  Pewnie zauważyliście na zdjęciach nową grę na KINECT'a :3 Już dłuższy czas ją pragnęłam no i w tym miesiącu dałam radę sobie ją zafundować! Mam pomysł na recenzowanie tego typu rozrywki. Chciała bym nakręcić filmik, ale wbrew pozorom jestem nieśmiała ;)

18 komentarzy:

  1. Nie chcę, żebyś odebrała to jako hejt, jest to uwaga, dzięki której możesz udoskonalić swój blog :)
    Nie piszemy "na Chorwację" chyba nie jedziesz jej podbić? Poprawna forma to ..jadę do Chorwacji :)

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spokojnie! Wiem jaka jest poprawna forma ;) ale ja zawsze tak mówię. Dziękuję za uwagę i zapraszam ponownie :**

      Usuń
  2. Ja też chcę do Chorwacji :P
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwuję, gdy tylko będę na komputerze :)

      Usuń
  3. Powiedz mi, czy te japonki z Diverse są wygodne? Bo rok temu kupiłam też plecione z New Yorkera i nie da się w nich wytrzymać ;C
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie sprawdzają się dobrze i są wygodne :3
      Jasne, że obserwujemy :**

      Usuń
  4. cudowne okulary! :) do mojej twarzy żadne nie pasują :(
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :* OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne Zaobsrewuję gdy będę na kompie ;)

      Usuń
  5. Świetne zakupy ;D Masz kinecta ? Fajnie ;)
    Obserwujemy ?
    http://alwaysbeeeyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam :3
      No jasne że obserwujemy :**

      Usuń
  6. Fajne zakupy :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie - również na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty i okulary przypadły mi do gustu:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili;)
    http://sistyle16144.blogspot.com/
    pozdrawiam i udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń