piątek, 12 lipca 2013

ICE Cream PUFFS

  Tą notką zainspirowałam się od Patrycji Smolik. Bardzo mi się spodobała, gdy zobaczyłam ją na jej blogu! Chciałam spróbować coś takiego zrobić, więc zabrałam się do roboty. Jak na razie radziłam sobie dobrze, ale był jeden 'malutki problem'. Nie miałam klasycznych kubeczków do lodów!!! Autorka tego pomysłu kupiła je w Rossmann'nie. Pojechałam do sklepu, ale już ich nie mieli na stanie. POSTANOWIŁAM RADZIĆ SOBIE SAMA! 

Więc. Jak się okazuje zrobienie domowych lodów nie jest trudne, jest wręcz banalnie proste! I dlatego dzisiaj przybiegam do was z przepisem. 

Potrzebujecie:

dowolne owoce (w moim przypadku kiwi, maliny, jagody i pomarańcza)
4 łyżki cukru
6 łyżek wody
blender
pojemniczki na lody (ja postanowiłam radzić sobie sama i wykorzystałam plastikowe kubeczki na sok) 



No to do roboty! 

1) Cukier z wodą gotujemy na małym ogniu przez około 5 min, następnie pozostawiamy do ostygnięcia. 



   2) W międzyczasie blendujemy obrane i pokrojone owoce. 



 3) Wystygłą miksturkę wlewamy do naszych musów owocowych ( po łyżce do każdego, można więcej, będzie bardziej słodkie) i mieszamy. 


4) Ja robię lody warstwowe, więc pierwszą warstwę (u mnie maliny i jagody) nalewam do pojemniczków i zostawiam w zamrażalce na ok. 30 min. 




5) Po trzydziestu minutach sprawdzamy czy można wyciągnąć z kubeczków pierwszą nałożoną warstwę.


  
6) Kolejną warstwą u mnie jest kiwi. Powtarzam powyższy krok.  





7) No i ostatnia warstwa, czyli pomarańcza. I takie już przygotowane lody zostawiam w zamrażalce na ok. 4h 




7) Po około 4 godzinach lody są gotowe do spożycia! 



17 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę notkę! ;) Nawet nie wiedziałam, że zrobienie takiech lodów jest tak proste. Chyba zrobię coś podobnego na blogu ;D

    Świetny blog, z chęcią obserwuję i czekam na więcej takich postów^^

    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że ci się spodobała :**

      Usuń
  2. Mniam! Ale pyszności!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie, może wzajemna obserwacja?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę :3 Obserwacja- no jasne! :*

      Usuń
    2. Również obserwuję!
      Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  3. o ja wyglądają przecudnie, zrobię takie i zaskoczę męża :) zapraszam na konkurs, do wygrania ciuszki :) http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie :D
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę! :*

      No jasne, że obserwujemy!

      Usuń
  5. Jak to świetnie wygląda! niby takie banalne .. a tu proszę :) taka niespodzianka , super !

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, taki banał a jaki efekt ! ;)
    świetny pomysł ;D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie www.DulcesCrujientes.blogspot.com + dodaj do obserwowanych jeśli ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń