wtorek, 9 lipca 2013

INSTAGRAM #2

  Przychodzę do was z kolejną dawką zdjęć z tego tygodnia! Jeż na zdjęciach to przygoda z dzisiaj.
W ogrodzie znalazła go moja mama. Idąc rano po szczypiorek na śniadanie :)
  Wzięła go do koszyka, bo miał coś z nogą, odnóżem? Nie wiem co mają jeże- na pewno jakiś odpowiednik ludzkiej nogi ;) 

Instagram'owo #2




1:Malinki ♥ | 2:Summer | 3:Sweet focia z psem ;) | 4:Nasz jeżyk


1:To łóżko jest za małe dla mnie! |
2:Jest nuda? Idź do lasu nazbieraj jagód! | 3:BigMilk | 4:GLASSES 


1:Relaks| 2:Pozory mylą. Jeże nie kłują | 3:Nie mam co dać, więc daje kolejne zdjęcie jeża ;) | 4:To co tygryski lubią najbardziej :3

  Dalej utrzymuje. W najbliższym czasie nie założymy Instagram'a, nie zrobimy Must Have ani Wyprzedaży szafy! Daga wyjechała na wakacje, a ja muszę skonsultować się z nią zanim cokolwiek zrobię bez jej wiedzy!

25 komentarzy:

  1. Ojjejej Świten zdjęcia !!
    MALINY <3

    Miło mi będzie jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. :)
    Obserwuje. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że ci się podobają ;* ja również obserwuję :3

      Usuń
  3. Laura zmien sobie ten profil bo masz google+ i bardzo trudno trafic na twojego bloga! Po trudach sie udalo:) Ja tez juz obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się to zmienić jeszcze dzisiaj! Miło ;**

      Usuń
  4. Zdjęcia bardzo ładne - czarne jagody uwielbiam :)

    Obserwuję i zapraszam również http://milusinka12.blogspot.com/:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam ponownie na mojego bloga :*

      Usuń
  5. Cudowne zdjecia :3
    Lubie takie posty!!

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że ci się podobają :3 zapraszam ponownie :*

      Usuń
  6. Malinki <3 Daj trochę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz ile chcesz :*

      Zapraszam ponownie:3

      Usuń
  7. nie lubię malin ale na Twoich zdjęcia wyglądają bardzo apetycznie :D


    zapraszam do siebie oraz do obserwowanych www.DulcesCrujientes.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zapraszam do obserwowania :***

      Usuń
  8. Love love love your insta photos!

    OdpowiedzUsuń
  9. haha do mnie też przychodzą jeże <3

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nigdy nie było jeży ;C
    Ale fajne zdjęcia , ♥

    OdpowiedzUsuń