środa, 10 lipca 2013

MODA XXI WIEKU

    Nie spodziewałam się, że dzisiaj dam radę napisać notkę! 
Cóż. Przychodzę do was z kontrowersyjnym tematem. 
    Oprócz mody, którą znamy- mianowicie to co ubierają celebryci, gwiazdy na czerwonym dywanie i nawet to co znajdziemy w Bershkce czy w H&M -jest inny niszowy styl. Ludzie noszą go na sobie albo w sobie, mówię to dosłownie!
 Grupa ta systematycznie się powiększa, młodzież się do niej przekonywuje- niestety te najstarsze pokolenia NIE. Stare babcie, mówiąc ładniej kobiety w podeszłym wieku są przeciwko tatuażom! 
Ja jestem za! Lubie tatuaże uważam, że to całkiem ładny dodatek. Nie wszystkim to pasuje, ale mojemu tacie całkiem nie źle. Nie wyobrażam sobie go bez tych rysunków :)Szczególnie bez mojego imienia na plecach :3 










Moje zdanie na temat tattoo jest pozytywne.Nie przeszkadzają mi one.
 Proszę o szczere opinie: 
-Który tatuaż jest najlepszy? (ze zdjęć c;)
-Jaka jest wasza opinia na temat grafiki na ciele?
-Czy w przyszłości chcieli byście mieć tatuaż?

6 komentarzy:

  1. Mi podobają sie tatuaże ale nie w nadmiarze. Sama kiedyś chciałabym mieć np. napis, ale nwm gdzie czy na palcu, nadgarstku, czy karku:)

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię:*
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tatuaże są ładne :D
    Ale jak są delikatne :)
    Sama jak skończę 18 lat chce mieć :D
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, ja też tylko czekam na 18 :D

      Usuń
  3. już sobie zrobilam i jestem strasznie zadowolona:D!
    zapraszam do mnie
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń