wtorek, 16 lipca 2013

Powrót ✵


Serwus! c:
Wróciłam dziś z Bułgarii i chcę Wam trochę poopowiadać :)
W pierwszą sobotę lipca wylecieliśmy z rodziną i kuzynostwem na wczasy do tegoż słonecznego kraju. W hotelu zameldowaliśmy się ok. godziny 12. Po szybkim odłożeniu walizek poszliśmy na plażę, a później na basen oczywiście :D Większość kolejnych dni polegała mniej więcej na tym samym. Wylegiwanie się na leżaku, na ręczniku, na piasku itd. ;p



Oprócz całodniowego opalania się byliśmy także w wielu ciekawych miejscach. Między innymi w zabytkowym miasteczku - Neseberze. Pogoda Nam sprzyjała i udało mi się zrobić sporo ładnych zdjęć w tej miejscowości. Te niżej robiła moja mama, ale według mnie też są niczego sobie.


W wolnych chwilach, bawiliśmy się z młodym kundelkiem, który często wylegiwał się na terenie sąsiedniego hotelu. Prawdopodobnie piesek przeżył z nami swój pierwszy raz na plaży i w morzu ✵



Najlepszy czas tegorocznego wyjazdu jednak bez wątpienia spędziliśmy w Aquaparku Paradise! :) Nic nie może oddać świetności tego miejsca lepiej niż... gify! ^^ Nigdzie nie ma mnie, bo na żadnym nie wyszłam w miarę "znośnie" i prawie nikomu oprócz mnie nie chciało się nosić aparatu ;p





Śmiało mogę powiedzieć, że pobyt w Bułgarii był jednym z najlepszych wczasów mojego życia :) Zachęcam jak najbardziej do odwiedzenia tego miejsca. Macie tam zapewnioną świetną pogodę, zabawę, widoki i niezapomniane przeżycia! :D 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz