poniedziałek, 29 lipca 2013

"Zdjęcia z napisami?" ^^''

Hej, dzisiejszą notkę poświęcę przerobionym zdjęciom, do których dodano napisy. Mam na myśli zwykłe fotografie, po prostu z jednym lub wieloma słowami. Pewnie wiele z Was widziało takie fotomanipulacje, ale niewiele wie o co mi chodzi :P
Lepiej nie będę więcej wyjaśniać, spójrz po prostu w dół ↓


Zaczęłam ten temat, bo chciałabym wyrazić moją opinię na temat takich obrazków. Mianowicie - Tak jak pewnie większości młodzieży, podobają mi się. Fajnie wyrażają, co twórca miał na myśli, fotografując daną rzecz oraz według mnie, bardzo ubarwiają niektóre "nudne" zdjęcia.
Nie chodzi mi tylko o te ujęcia wyżej! Myślę oczywiście o większości obrazków z wypisanymi sentencjami itp.
Pisząc to, chciałabym też pokazać Wam moje "prace". ↓


Ujęcia są W CAŁOŚCI wykonane i przerobione przeze mnie. Na razie ograniczyłam się do pojedynczych wyrazów. Może kiedyś w przyszłości, zrobię jakiś obrazek z dłuższym zdaniem.
Zdjęcia nie są oczywiście tak ładne i "modne" jak większość na przykładowym tumblrze, ale mimo to mi się całkiem podobają :D
Jednak nie mnie tu oceniać! Super byłoby, gdybyście wyrazili swoją opinię na temat moich fotomanipulacji w komentarzach! :)


To na dziś koniec, pozdro ;*

1 komentarz: