czwartek, 15 sierpnia 2013

CROATIA ☀ ☀ ☀

Jak napisałam tak zrobiłam. Chorwacja. 
To właśnie tam byłam na tegorocznych wakacjach. Obiecałam, że napisze wam coś o tym wyjeździe i wstawię kilka zdjęć :)
Wyjechałam tam na 15 dni (z dojazdem) czyli 13 noclegów. Byłam już w Gradac'ku - dokłanie w tym samym hotelu. Mieliśmy już sprawdzoną okolicę i hotelowe pokoje, więc byliśmy pewni co robimy. 
  Sama podróż minęła dobrze, nawet bardzo! Trzynaście godzin. To zdecydowanie najlepszy czas jaki do tej pory mieliśmy. W Chorwacji byłam już 6 raz zatem wiedziałam mniej więcej jak długo się jedzie :)) Najdłuższa podróż była do Makarskiej ponad 17 h!

















Wróciłam w minioną sobotę nad ranem ;) 
   Nie wspominałam wam nic, ponieważ mogło by się wydać! Moja ciocia przyjechała za granicy, z Irlandii! Jest tutaj ze swoimi dziećmi i mężem! Zdjęcia ukażą się na Instagram'ie niebawem! (klik)
 Dzisiaj również byłam z samymi chłopakami na Paintball'u! Mam siną dupe i siniaki na plecach. Cała obolała, ale było warto! Nie miałam aparatu, ale wujek miał cyfrówkę :) Więc zdjęcia powinny się pojawić wkrótce. 
  Na dzisiaj kończę, do jutra :*


Chcesz być na bieżąco?? Zapraszam na naszego Instagram'a!  KLIK

1 komentarz: