niedziela, 18 sierpnia 2013

DAWID PODSIADŁO!

Cześć Wam, widziałam że Laura dodała dziś już notkę o czekoladowych ciastkach czy coś (xd), ale ja też muszę dzisiaj napisać. Mianowicie dlatego iż jutro rano wyjeżdżam do Czech na 2 noce :)
Jedziemy do hotelu "Davidowy młyn". Zeszłej zimy byliśmy tam podczas ferii i teraz też postanowiliśmy tam pojechać. Jest tam bardzo ciekawie, bo ośrodek posiada park liniowy, basen, łowisko ryb i taki jakby skok na bangee? Nie wiem jak to się u nich nazywa, ale w każdym razie jest to skok z wysokości. Nie wiem czy się odważę... Dowiecie się na pewno po powrocie! :D



Nie wiem czy słyszeliście, że dziś w Jastrzębiu Zdrój grał Dawid Podsiadło. Tak, byłam na koncercie. Dla ciekawskich - był za darmo :) Piosenkarz zaśpiewał świetnie! Gadał jakieś głupoty, ale to nieważne. Było śmiesznie, ciekawie... jednym słowem niesamowicie :D Udało mi się zdobyć nawet jego autograf! :3
Ogólnie bardzo lubię jego muzykę, najbardziej podoba mi się utwór pt. "Nieznajomy" :)
Niestety nie mam zdjęć z występu, ale dodam okładkę jego płyty xd


"Jak to możliwe, ze ktokolwiek ufał mi?
Pozornie szczery, lecz nigdy tak jak dziś.
To samo miejsce, ten sam zmęczony strach.
Wśród tłumu ludzi odbijam się od dna."

                                                                       - Dawid Podsiadło "Nieznajomy"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz