wtorek, 13 sierpnia 2013

Kolejna notka O ZWIERZĘTACH

Cześć ;>
Zdecydowałam się na napisanie tej notki, bo już od 6 dni, nie pojawiałam się na blogu. Przyczyną tego jest "nie wydarzenie się niczego ciekawego". Jedyną fajną nowiną jest przyjście nowych szelek dla Figusi ;*





Pewnie większość z Was w ogóle się tym nie zainteresuje, ale może akurat znajdzie się ktoś, kto ma jakieś pojęcie o psach i akcesoriach dla nich :) A więc szelki są wykonane z beżowej skóry i są mniej więcej w stylu norweskim. Udało mi się je tanio zakupić na allegro. Moja rada jest taka, jeśli szukasz czegoś ciekawego i dobrze wykonanego dla psa, w całkiem niskiej cenie, koniecznie zajrzyj na ten serwis aukcyjny. Nie ma sensu szukać po wszystkich sklepach zoologicznych w mieście :p

Oprócz szelek, pocztą przyszły też nagrody z ostatniego konkursu, który wygrałyśmy z Figą. W lewym, dolnym rogu jest zdjęcie, które zajęło 3 miejsce w konkursie :) Udało nam się zdobyć plecak i kabanosy dla psiny :D




Jeśli chcecie wiedzieć coś o małym zającu, to dodam, że Renec ma się dobrze i z dnia na dzień jest coraz większy i silniejszy. Chętniej pije mleko, przychodzi i już prawie wcale nie boi się ludzi :)




Taaa, cała notka znów o zwierzętach, no nic... Jeśli nie podobają Wam się takie wpisy, po prostu ich nie czytajcie. Dla mnie to zdecydowanie najlepszy temat na notki, czy to o koniach, psach, kotach - o wszystkim miło mi się pisze.
Krótko mówiąc, piszę to, co JA chętnie bym czytała :)


1 komentarz: